استفاده از دستگاه لباس شویی بسیار آسان می باشد خصوصا گر این دستگاه از برند بوش باشد. معمولا افراد برای بهره گیری از دستگاه لباس شویی دارای اطلاعات نسبتا مناسب و کافی هستند اما بهتر است برای کامل کردن اطلاعات خود و همچنین برای آشنایی بیش تر با دستگاه خود، کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی 7 کیلویی بوش را مورد مطالعه ی خود قرار دهند.

برای مثال یکی از نکاتی که سبب می شود افراد ترغیب به مطالعه ی کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی خود شوند این است که می خواهند با همه ی ویژگی ها و همچنین برنامه های دستگاه خود آشنا شوند. آشنایی با برنامه ها و ویژگی دستگاه می تواند سبب استفاده ی هر چه بهتر از دستگاه شود و در کنار آن انجام این کار بسیار آسان می شود.

در این محتوا، نمایندگی تعمیرات بوش سعی کرده است تا شما را با بخش های مهم راهنمای دستگاه لباسشویی 7 کیلویی بوش آشنا کند. نمایندگی تعمیرات بوش سعی کرده است تا این مطالب را به صورت مختصر و همچنین مفید برای شما ارائه کند تا در هنگام مطالعه ی آن دچار مشکل نشده و بتوانید تمامی مطالب را به راحتی مورد بررسی قرار دهید.

برخی از نکته های مهمی که در این محتوا برای شما از راهنمای دستگاه لباسشویی ارائه خواهد شد

  • برخی موارد ایمنی
  • تنظیمات دستگاه و همچنین برنامه های آن
  • نحوه ی مراقبت از دستگاه
  • چگونگی استفاده ی درست از دستگاه لباس شویی بوش
  • نحوه عملکرد کلید های مختلف دستگاه

 

مطالعه کردن این موارد برای افراد حتما مفید و جالب خواهد بود. پس از مطالعه ی این موارد افراد با برخی از نکاتی که سبب افزایش عمر دستگاه و همچنین برخی اقداماتی که سبب پیش گیری از به وجود آمدن مشکل برای دستگاه می شود به صورت کامل آشنا می شوند.

نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد درباره ی زمانی می باشد که دستگاه دچار مشکل خاصی شده است، در این هنگام نمایندگی تعمیرات بوش در کنار شماست تا مشکل به وجود آمده برای دستگاه را از بین ببرید. پس از تماس با نمایندگی تعمیرات بوش در اسرع وقت افراد مجرب و متخصص این نمایندگی به محل شما مراجعه خواهند کرد.

بخش هایی از کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی بوش 7 کیلویی

کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی

کلید های گزینه ها مختلف دستگاه

قبل از اجرای برنامه و همچنین در زمان انجام برنامه امکان تغییر درجه ی حرارت شست و شو و همچنین تعداد دور چرخش وجود دارد. و اثر گذاری آن بستگی به مرحله ی برنامه دارد.

میزان حرارت دستگاه

افراد می توانند درجه ی حرارت دستگاه را در صورت نیاز تغییر دهند. برنامه ی انتخاب شده برای شما تعیین می کند تا حداکثر چه درجه ای را برای شست و شو انتخاب کنید.

پایان فرایند شست و شو در زمان دلخواه

زمانی که افراد می خواهند فرایند شست و شو را آغاز کنند برنامه ی مشخصی را انتخاب می کند، که در این حین ممکن است شروع برنامه کمی با تاخیر آغاز گردد. پایان این فرایند را می توان در مقادیری ساعتی مشخص کرد که این مقدار تا 24 ساعت می باشد. دکمه ی ( به پایان رسیدن در) را تا وقتی که به زمان مورد نظر شما برسد فشار داده و نگه دارید و سپس کلید آغاز فرایند را فشار دهید.

انتخاب تعداد دور بر حسب دقیقه

در دستگاه 7 کیلویی بوش امکان تغییر تعداد چرخش دور ها و نمایش آن وجود دارد که برای این کار افراد می بایست تعداد دور هایی را که در نظر دارند با برنامه ی انتخابی و همچنین مدل دستگاه خود تطبیق دهند.

برخی از ویژگی های اضافی کتابچه دستگاه بوش 7 کیلویی

لکه های موجود بر روی لباس ها: در صورتی که لباس های موجود در دستگاه بیش از اندازه کثیف باشند و یا بخواهید البسه ها به صورت عمیق تر شسته شوند می توانید این فرایند را تمدید کنید.

برنامه ی پیش شست و شو: افراد می توانند برای الیاف محکم برنامه ی پیش شست و شوی 30 درجه را انتخاب کنند.

کشیدن اتو به سهولت: افزایش نم باقی مانده در لباس ها، هوا دادن به لباس ها در کنار چرخش مخصوص آن ها و چرخش نهایی همراه با جلا دهنده

شست و شوی بیش تر: آبکشی بیش تر در کنار مقدار آب بالا. افزایش زمان شست و شو در ناحیه هایی با آب سبک و گرفتن نتیجه خوب و عالی در آبکشی.

کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی

افزودن لباس به دستگاه در حین انجام کار و ویژگی قفل کودک

قفل ماشین/ قفل کودک: این ویژگی از تغییر برنامه شست و شو پس از انتخاب جلوگیری می کند.

روشن و یا خاموش شدن پس از شروع و اتمام فرایند شست و شو، دکمه ی آغاز یا استارت را برای مدت 5 ثانیه در جهت فعال کردن این ویژگی فشار دهید.

نکته ی مهم: این ویژگی پس از اتمام فرایند شست و شو و همچنین خاموش شدن دستگاه ادامه دار باشد.

قبل از این که فرایند شست و شو را آغاز کنید ویژگی قفل کودک را غیر فعال کرده و پس از آن در صورت نیاز دوباره نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید.

افزودن لباس در زمانی که برنامه ی پایان فرایند در ساعت مشخص انتخاب شده است: انتخاب گر دستگاه را بر روی خاموش بگذارید. برنامه ی فوق را انتخاب کرده و سپس درب دستگاه را باز کنید، لباس ها را داخل دستگاه انداخته و درب آن را ببندید و دکمه ی آغاز یا استارت را فشار دهید.

بله + روشن: انجام کار فوق امکان پذیر است.

بله چشمک زن: تعداد چرخش دستگاه بسیار بالا تر از حد معمول است. منتظر باشید تا بله + نمایان شود.

خیر: امکان افزودن لباس به دستگاه وجود ندارد.

نکته: زمانی که درجه حرارت دستگاه بالا می باشد و یا تعداد چرخش آن بالا است درب دستگاه را بسته نگه دارید.

جهت ادامه فرایند دکمه ی استارت را فشار دهید.

استارت/ توقف: برای شروع برنامه و همچنین گذاشتن لباس و در کنار این ها فعال و یا غیر فعال سازی ویژگی قفل کودک.

دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش ۷ کیلویی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *