پس از این که دستگاه لباسشویی مورد نیاز خود را خریداری کردید بهتر است قبل از هر گونه استفاده از آن کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی خود را مطالعه کنید. افراد می توانند این کتابچه را با زبان فارسی مورد مطالعه قرار داده و اطلاعات بسیار خوب و مفیدی از آن برای خود به دست بیاورند. استفاده از دستگاه لباسشویی کار سختی نمی باشد و معمولا آشنایی مناسبی با نحوه ی کار آن وجود دارد.

کسانی که دستگاه لباش شویی 8 کیلویی بوش را خریداری کرده اند ممکن است نسبت به نحوه ی کار آن و همچنین ویژگی هایی که دارد کمی نا آشنا بوده و اطلاعات لازم و کافی را نداشته باشند. تعمیرگاه بوش در طول این مسیر در کنار شما خواهد بود تا بتوانید اطلاعات جامع، مفید و همچنین مختصری راجع به کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی به دست بیاورید.

بخش های مختلف کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی 8 کیلویی بوش در این محتوا برای شما ارائه شده است تا بتوانید به راحتی با بخش های مختلف آن آشنا شده و مطالعه ی خوب و مفیدی را داشته باشید. دفترچه ی راهنمای هر کالا معمولا همه ی ویژگی ها و همچنین نکاتی را که مصرف کننده به آن ها احتیاج پیدا می کند را توضیح می دهد.

در کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی 8 کیلویی بوش اطلاعاتی در مورد:

  • نکته های ایمنی
  • تنظیمات دستگاه و همچنین برنامه ی های آن
  • نکات مراقبتی
  • چگونگی استفاده از دستگاه
  • کاربرد هر کدام از دکمه های دستگاه

 

برای افراد ارائه می شود و می توان با مطالعه ی این نکته ها اطلاعات بسیار خوب و همچنین مفیدی به دست بیاورید. مطالعه ی این دفترچه بیش از هر نکته ی دیگری سبب پیش گیری از خراب شدن دستگاه و همچنین استفاده از آن در طولانی مدت می گردد. برای مثال با رعایت برخی نکات ذکر شده در کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی می توان سبب طول عمر آن نیز شد.

یک نکته ی بسیار مهم در رابطه با دستگاه لباس شویی را باید ذکر کنیم و آن این است که در زمان خراب شدن و یا به وجود آمدن مشکلی برای آن در صورتی که تجربه و همچنین تخصص مناسب و کافی را نداشته باشید از انجام کار های سر خود خودداری کنید. تعمیرگاه بوش برای از بین بردن مشکل دستگاه شما می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

کتابچه ی راهنمای دستگاه لباس شویی

بخش هایی از راهنمای دستگاه لباسشویی

قبل از انجام کار دستگاه بهتر است این نکات را در نظر بگیرید

در این زمان سعی کنید هیچ البسه ای در داخل دستگاه قرار ندهید و همچنین نسبت به باز کردن شیر آب اقدام کنید. نصف یک پیمانه مواد شوینده را در داخل محفظه || ریخته و به اندازه ی تقریبا 1 لیتر به دستگاه آب بریزید. برای دستگاه برنامه ی شست و شو در دمای 60 درجه ی سانتی گراد به صورت آسان را انتخاب کنید و دکمه ی آغاز را فشار دهید و با تمام شدن کار دکمه خاموش شدن را فشار دهید.

چگونگی مراقبت کردن از لباس ها و همچنین دستگاه

  • حتما جیب لباس های خود را خالی کنید.
  • دقت داشته باشید در داخل دستگاه شی فلزی وجود نداشته باشد.
  • لباس هایی را که دارای ظرافت هستند را در یک کیسه ریخته و سپس داخل دستگاه بیاندازید.
  • دکمه و علاوه بر آن زیپ لباس ها را ببندید.
  • گرد و خاکی که ممکن است در داخل جیب لباس ها و یا دیگر نواحی لباس ها را با برس از بین ببرید و سپس داخل دستگاه بیاندازید.
  • بهتر است حلقه های پرده را در بیاورید و در یک کیسه آن را داخل دستگاه بیاندازید.

گذاشتن لباس در داخل لباس به صورت صحیح

لباس ها ریز و درشت را به صورت بهم زده و یا درهم در داخل دستگاه قرار دهید و همچنین به این موضوع دقت کنید که هیچ کدام از البسه ها به درب دستگاه گیر نکرده باشد و به صورت متعادل بر روی دیگ دستگاه ریخته شده باشد.

انجام شست و شو با دستگاه با دسته بندی میزان کثیفی آن ها

بهتر است که لباس های تازه و نو را به صورت مجزا بشویید.

درجه کثیفی سبک: بهتر است برای این نوع لباس ها از برنامه پیش شست و شو بهره ای نگیرید.

درجه کثیفی نیمه سنگین: اگر نیاز باشد بهتر لکه های این نوع لباس ها را از قبل خیس کنید.

درجه کثیفی سنگین: زمانی که لباس ها سنگین باشد بهتر است از ریختن این نوع لباس ها در حجم زیاد خودداری گردد و برای شست و شو از یک برنامه ی پیش شست و شو استفاده شود.

خیس کردن لباس ها

ریختن لباس های هم رنگ و شست و شوی آن ها باهم

مواد شوینده موجود را با توجه به دستورالعمل آن در || بریزید. برنامه ی کتان 0 درجه ی سانتی گراد را انتخاب کرده و دکمه ی آغاز را فشار دهید. بعد از گذشت 10 دقیقه از انجام کار دستگاه دکمه ی خاموش را می توانید فشار دهید، در ادامه پس از این که لباس ها خیس شد دوباره دکمه ی آغاز را فشار دهید تا برنامه ادامه پیدا کند و یک برنامه ی مجزا انتخاب کنید.

آهار زنی

از ترکیب مواد نرم کننده با البسه ها خودداری گردد.

اگر از مواد آهاری مایع استفاده می کنید، آهار زنی در همه ی مراحل فرایند شست و شو ممکن می باشد. این نوع مواد بهتر است در ناحیه ی مخصوص نرم کننده ها ریخته شوند، این توصیه از جانب تولیدکنندگان این نوع مواد می باشد.

رنگ و یا سفید کردن

رنگ کردن دستگاه لباس ها بهتر است در حجم های کم تر در دستگاه صورت گیرد. نمک ممکن است سبب باعث زنگ زدن قسمت های استیل دستگاه شود در راهنمای دستگاه لباس شویی به این مورد به خوبی اشاره شده است. به توصیه های شرکت تولید کننده در این موارد توجه کنید و علاوه بر این مورد بهتر است این کار را در دستگاه لباس شویی خود انجام ندهید.

دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش ۸ کیلویی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *