تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش

دوو سرویس ، از معدود تعمیرگاه هایی می باشد که می توانید با خاطری آسوده، روی کارشناسان این مجموعه حساب باز کنید. همانطور که می دانید کشور ما، در دل تحریم های زیادی قرار دارد. همین موضوع باعث شده است تا ارتباط با شرکت سازنده قطع گردد. از این رو مرکزی تحت عنوان؛ نمایندگی، فعالیتی ندارد. اما نیازی به نگرانی از بابت تعمیر لوازم خانگی دوو ، به خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی دوو خود نداشته باشید. این مرکز با داشتن متخصصان دوره دیده و کاربلد در زمینه ی سرویس و تعمیرات، بصورت آنی، بعد از ثبت درخواست شما، کار را برای مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی آسان کرده است.

ماشین ظرفشویی یکی از دستگاه هایی است که محبوبیت بسیار زیادی بین منازل، هتل ها، رستوران ها و ... یافته است. سهولت استفاده از این دستگاه آن چنان لذت بخش بوده است که با یکبار استفاده ی آن، نمی توان جای خالی یا خرابی آن را به سادگی پذیرفت. خرابی ماشین ظرفشویی می تواند یک دغدغه ی بزرگ و نگران کننده برای کاربر باشد. اما بهتر است با حفظ خونسردی بهترین تصمیم را گرفته و تعمیر دستگاه را بدون اطلاع به افراد سود جو و نا بلد نسپارید. پایکار سرویس تعمیرات ظرفشویی دوو شما را با کیفیت اولیه تضمین می کند.

این تعمیرگاه با دارا بودن شعب متعدد در استان تهران و کرج؛ آمادگی پشتیبانی تمام نقاط را در سریع ترین زمان دارد. با تماس شما و ثبت درخواست، همکاران ما با تجهیزات مورد نیاز به محل شما اعزام می شوند و به تعمیر ظرفشویی دوو شما می پردازند. تمامی خدمات ما با ۱۸۰ روز گارانتی تعمیرات، به صورت کتبی برای جلب رضایت خاطر شما و مهر تاییدی بر کیفیت عملکرد متخصصان ما خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

عیب یابی ماشین ظرفشویی دوو

ارور های ماشین ظرفشویی دوو

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

تعمیرات ظرفشویی دوو

 

خدمات ارائه شده در دوو سرویس، سرویس و تعميرات ماشین ظرفشویی دوو، منحصر به ایراد خاصی نيست و تعمير تمامی ایراد های مرتبط با اين دستگاه را شامل می گردد. هدف نهایی پایکار سرویس، سرویس و تعمير قطعات معيوب اين دستگاه است؛ از اين‌ رو حدالامکان از تعويض قطعات اصلی ماشین ظرفشویی خودداری می گردد تا هزینه های احتمالی کاهش یابد. 

اما از سویی ديگر، در صورتی که ميزان نقص دستگاه بالا بوده و نياز به تعويض برخی قطعات باشد، به شما اين اطمينان را می دهيم که قطعات جايگزين شده در تعميرگاه ظرفشویی دوو، دقیقا مانند قطعه ی قبلی بوده و از بالاترين سطح کيفی برخوردار باشند. در صورتی که تعمیر ماشین ظرفشویی دوو به دست کارشناسان اين حيطه و با استفاده از تجهيزات تخصصی اين کار انجام پذيرد؛ می‌تواند کيفيت اوليه اين محصول را بازيابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با يک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

در اکثر مواقع مشکلات به وجود آمده ناشی از استفاده ی نادرست و عدم نگهداری صحیح می باشد. متخصصان ما نکات و توصيه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده ی صحيح از ماشین ظرفشویی دوو را به شما آموزش خواهند داد، تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد و طول عمر مفید آن را افزایش دهید. برای ثبت درخواست تعمير یا سرویس دستگاه خود، می توانيد فرم درخواست را تکميل و يا با شماره 44258776-021 تماس حاصل فرماييد.

 

خدمت رسانی سریع

اعزام تکنسین متخصص ظرفشویی دوو به همراه قطعات مورد نیاز، در سریع ترین زمان ممکن به محل شما انجام می پذیرد. خدمات رسانی سریع یکی از اهداف اصلی پایکار سرویس می باشد.

رضایت مشتری

هدف پایکار سرویس، جلب رضايت شما مشتریان عزیز با خدمات رسانی سريع در محل و تعمير با کمترين هزينه ممکن و استفاده از قطعات اصلی ماشین ظرفشویی بوش می باشد.

تعمیر دستگاه با ضمانت

تعمیر ماشین ظرفشویی شما توسط متخصصان پایکار سرویس با ضمانت نامه کتبی برای اطمينان خاطر شما مشتريان گرامی ارائه می شود. همچنین قطعات مورد استفاده توسط تکنسین های این مرکز، اصلی و دارای گارانتی می باشد.

عیب یابی و نحوه ی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

عیب یابی ظرفشویی دوو

زمانی که ماشین ظرفشویی دوو دچار مشکل شود، اولین سوالی که برای کاربران ایجاد می شود این است که مشکل ایجاد شده مربوط به کدام قسمت از دستگاه است. مطالعه ی مطالب زیر سطح دانش فنی شما را نسبت به تعمیر ظرفشویی دوو بالا می برد. تعمیرکاران ما در پایکار سرویس طی سال ها تجربه در زمینه ی تعمیرات ماشین ظرفشویی، به این نتیجه رسیده اند که متداول ترین مشکلات در مدل های مختلف ماشین ظرفشویی دوو شامل موارد زیر می باشند. گفتنی است که تعمیرکاران در این مرکز، به تمامی مشکلات تسلط کامل داشته و بهترین خدمات را در این امر ارائه می دهند.

 

ماشين ظرفشويی دوو روشن نمی شود

 

در مورد هر وسيله ای يکی از بارز ترين نشانه ها برای خراب شدن، روشن نشدن آن جهت استفاده ی مجدد است. يکی از دلايل شايع و تماس ها برای درخواست تعميرات نيز همين مورد است. در هنگام مواجه با اين مشکل بهتر است ابتدا فيوز برق، پريز و کابل دستگاه بررسی شود.
درب ماشين ظرفشويی، نيز شايد درست بسته نشده باشد؛ پس نياز است تا اين مورد هم بررسی شود. در صورت اطمينان از اين موارد لازم است با دوو سرویس تماس حاصل کرده و درخواست نيرو کنيد، تا در صورت وجود مشکل جدی، اقدامات لازم و به موقع انجام شود. در صورتی که مشکل از موارد ذکر شده نبود، احتمال ایراد در برد الکترونیک وجود دارد.

ماشين ظرفشويی دوو تخلیه نمی کند

 

یکی از ایرادهای رایج در ماشین ظرفشویی دوو عدم تخلیه آب می باشد. زمانیکه دستگاه تخلیه نمی کند، پی بردن به اینکه ایراد در کدام قسمت دستگاه می باشد، نیازمند تخصص و مهارت بالایی می باشد. از این رو، این کار حتما باید توسط تکنسین مجرب ظرفشویی انجام گیرد. از جمله دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود شامل موارد زیر است:

  • وجود مشکل در پمپ تخلیه

  • مسدود بودن یا پیچ خوردن شلنگ تخلیه 

  • مسدود بودن صافی کف ماشین ظرفشویی

  • مسدود بودن چاه فاضلاب

  • خرابی برد الکترونیک و وجود مشکل در سیم کشی

 

تخلیه نکردن ظرفشویی معمولا با ارور یا کد خطا همراه است. در مواردی که مشکل از صافی، شلنگ و چاه تخلیه باشد، رفع مشکل توسط خودتان امکان پذیر است. اما اگر خودتان قادر به برطرف کردن مشکل نبودید، قبل از هر اقدامی از یک تکنسین متخصص در این امر کمک بگیرید.

کليد های ماشين ظرفشویی دوو عمل نمی کنند

 

زمانی که متوجه شديد يکی يا کليه کليدهای پنل دستگاه کار نمی کند؛ اشکالی در برد الکترونيکی آن به وجود آمده، که نياز به بررسی دقیق و تست توسط فرد متخصص و مجرب دارد. برای اين کار لازم است عيب يابی توسط نيروی فنی تعمیرگاه دوو در تهران انجام شود و بعد در صورت لازم اقدامات مربوطه برای حل مشکل به وجود آمده، به عمل درآید.

خراب شدن موتور ماشين ظرفشویی دوو

 

يکی از دلايل و مشکلات شايع برای تعمیرات ظرفشویی دوو که مراجعه و تماس با پایکار سرویس را در پی دارد. صدا دادن دستگاه و بعد خاموش شدن آن است. اگر صدای وز وز از دستگاه شنيديد و بلافاصله خاموش شد؛ مشکل قطعاً از موتور است. بهتر است با متخصص مربوطه مشورت کرده  و از آن ها کمک بخواهید. شما می توانید برای این امر با شماره ی 44258776-021 تماس بگيريد، تا بعد از عیب یابی دقیق، در صورت لزوم جهت تعمير يا تعويض موتور اقدامات لازم انجام پذيرد.

ماشین ظرفشویی دوو ظرف ها را تمیز نمی شوید

 

اگر لکه های متعددی روی ظرف شما باقی می ماند، بعد از بيرون آوردن آنها متوجه می شويد که به درستی شسته نشده اند؛ احتمالا از برنامه ی شستشوی مناسب یا مواد شوينده با کیفیت استفاده نکرده اید. در صورتی که با تغییر مواد شوینده و برنامه ی شستشو باز هم این ایراد تکرار شد، دلایل زیر برای این ایراد وجود دارد:

 

  • موتور مقسم به درستی عمل نمی کند

  • آب به اندازه ی کافی گرم نمی شود

  • پروانه ها به درستی نمی چرخند

  • جت واش به درستی عمل نمی کند

آب وارد ماشین ظرفشویی دوو نمی شود

 

اگر متوجه شديد که آبگيری مناسب توسط ماشین ظرفشويی دوو انجام نمي پذيرد، ممکن است بخش های مختلف دچار ايراد شده باشند. اين بخش ها عبارت هستند از: شير آلات، سوييچ شناور، آکواستاپ، برد الکترونیک و ... . به همين دليل؛ دستگاه نياز به بررسی کامل دارد تا از نقطه ی معیوب به طور دقیق مطلع شوید و اقدام لازم برای تعمير ماشين ظرفشويی دوو انجام بگيرد.

ماشين ظرفشويی دوو ظرف ها را خشک نمی کند

 

اگر پس از اتمام کار دستگاه، متوجه شدید که ظرف ها به خوبی خشک نشده اند، احتمال وجود مشکل در سیستم جریان هوای گرم وجود دارد. این سیستم شامل فن، هیتر و کانال هایی برای ایجاد و هدایت جریان هوای گرم می باشد. بدیهی است که این سیستم، فرمان خود را از برد الکترونیک دریافت می کند. اگر مشکلی در برد الکترونیک، هیتر و فن به وجود آید عمکرد این سیستم مختل می شود. در نتیجه رطوبت و قطره های آب روی ظروف در پایان کار باقی می ماند و ظروف به درستی خشک نمی شوند.

درب ماشین ظرفشویی دوو بسته نمی شود

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

 

ممکن است در شروع کار متوجه شويد که درب بسته نمی شود يا به درستی چفت نمی گردد. ممکن است نوار لاستيکی کنار درب ایراد پیدا کرده باشد که باید تعویض شود. همچنین احتمال خرابی چفت درب نیز وجود دارد، که برای تعمیر و یا تعویض آن باید توسط تکنسین ظرفشویی دوو در این امر مورد بازدید قرار گیرد.

کدر ماندن ظروف شيشه ای و بلور پس از پايان عملیات شستشو

 

سختی آب در بسياری از مناطق و فشار آن در اين امر دخيل هستند که بايد برطرف شود. در غير اين صورت با باقی ماندن اين مسئله به قوت قبل، شايد نياز شود که دستگاه توسط کارشناسان فنی پایکار سرویس مورد بازدید قرار گیرد. استفاده از نمک های نا مرغوب و ایجاد مشکل در رزین های مخزن نمک، یکی دیگر از عوامل موثر در بروز این مشکل می باشد.

شستشو بيش از حد طول می کشد

 

زمانی که عملیات شسشتو به مقدار قابل توجهی بیشتر از حد معمول طول بکشد، نشان دهنده ی وجود مشکل در یکی از قسمت ها می باشد. دلایلی که عمدتا باعث این اتفاق می شوند شامل موارد زیر می باشند:

 

  • آبگیری با سرعت کم انجام می شود

  • آب به درستی گرم نمی شود

  • عمل تخلیه دچار مشکل شده است

  • مرحله ی خشک کن به درستی انجام نمی شود

شما می توانید جهت عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با پایکار سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان مشکل ایجاد شده رفع گردد.

نشتی و آبریزی ماشین ظرفشویی بوش

 

نشتی آب از ماشین ظرفشویی و جاری شدن آب از زیر آن، یکی از مشکلات رایج در این دستگاه می باشد. قبل از اقدامات تعمیر، به صورت گسترده اطمينان حاصل کنيد که به اندازه از شوينده ها استفاده کرده ايد يا شلنگ آن درست متصل شده باشد. از بين رفتن و استهلاک نوارهای اطراف درب هم يکی از دلايل عمده مبنی بر اين مشکل است. به طور کلی آبریزی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. قسمت هایی از دستگاه که معمولا باعث آبریزی می شوند عبارت اند از:

  • سینک اصلی (سوراخ شدن سینک در اثر خوردگی)

  • واشر دور درب

  • شلنگ ها و اتصالات

  • منبع های جانبی و شیر برقی های آن

  • مخزن نمک

  • موتور یا جت واش                                

  • هیت پمپ 

  • پمپ تخلیه

در واقع اساس کار ظرفشویی بوش شستشوی ظروف با آب داغ می باشد. یعنی؛ تمام قسمت های دستگاه که آب از آن عبور می کند، یا با آب در تماس است، می تواند باعث نشتی و آبریزی شود. 

 

صدای بيش از حد ماشين ظرفشویی دوو

 

اگر دستگاه شما حین کارکردن صدای زیادی دارد، ابتدا بررسی کنید که چیدمان ظروف در سبد درست باشند تا پروانه ها با ظروف برخورد نکنند. دلایلی فنی برای این مشکل وجود دارد، که شامل موارد زیر می شود:

 

  • خراب شدن موتور یا جت واش

  • خرابی هیت پمپ

  • خرابی فن خشک کن

  • خراب شدن پمپ تخلیه

  • خراب شدن شیر برقی یا آکواستاپ

  • خراب شدن بازوی آبپاش

 

در صورت مواجه با صدای زیاد، دستگاه را خاموش کرده و به هیچ وجه استفاده نکنید. چون استفاده از دستگاه در این حالت باعث خرابی بیشتر می شود. جهت رفع مشکل در اسرع وقت اقدام کنید. برای تعمیر ظرفشویی بوش جهت رفع صدای زیاد آن  با ما تماس بگیرید.

پروانه ها به درستی نمی چرخند

 

اگر متوجه شدید که پروانه های بالایی یا پایینی به درستی نمی چرخند، احتمال وجود مشکل در عملکرد موتور مقسم وجود دارد . موتور مقسم جریان ورودی به بازوی پروانه ها را کنترل می کند. اگر موتور مقسم از کار بیفتد یا به درستی عمل نکند؛ در چرخش پروانه ها اختلال ایجاد می شود. گیر کردن تکه های غذا به بازو و پروانه ها نیز باعث بروز این مشکل می شود. همچنین اگر ظروف خیلی بزرگ در سبدها چیده شده باشند، به نحوی که پروانه ها هنگام چرخش به آن برخورد کند، این مشکل به وجود می آید.

ماشین ظرفشویی دوو بوی بد می دهد

 

اگر ماشین ظرفشویی شما بوی بد می دهد، به نحوی که استفاده از آن برای شما منزجر کننده است؛ این مشکل می تواند به دلیل باقی ماندن آب در کف سینک باشد. وقتی آب به صورت راکد در ظرفشویی باقی بماند و درب ماشین بسته باشد، این اتفاق باعث گندیده شدن آب و انتشار بوی بد می شود. اگر شلنگ تخلیه ی آب به محل مناسب، طبق استانداردهای لازم وصل نشده باشد، احتمال برگشت آب و بوی بد فاضلاب به داخل ماشین ظرفشویی وجود دارد. همچنین اگر آب به درستی تخلیه نشود، باعث ایجاد بوی بد خواهد شد.

 

نکته: پس از اتمام کار دستگاه و خارج کردن ظروف، درب دستگاه را به حالت نیمه باز قرار دهید تا هوا در داخل آن گردش یابد و رطوبت موجود در آن از بین برود.

در ماشین ظرفشویی دوو آب جمع می شود

 

شاید هنگام استفاده از دستگاه و چیدن ظروف در آن، متوجه شوید که خود به خود در قسمت کف آن، آب جمع شده است. این یکی از مشکلات رایج و متداول در ماشین های ظرفشویی می باشد. زمانی که آکواستاپ معیوب شود و واشر آن از حالت آب بندی خارج شود، به مرور زمان آب را از خود عبور داده و دستگاه از آب پر می شود. یکی دیگر از دلایل؛ خرابی برد الکترونیک می باشد.

به این صورت که در حالت خاموش برد، ولتاژ برق را به صورت شوک به شیر برقی یا آکواستاپ وارد می کند. همچنین اگر شلنگ تخلیه به اتصالات زیر سینک ظرفشویی متصل باشد، آبی که از اتصالات زیر سینک عبور می کند وارد شلنگ تخلیه شده و مسیر برگشت را به سمت داخل دستگاه طی می کند. برای رفع این ایراد با پایکار سرویس جهت تعمیرات ظرفشویی دوو تماس حاصل بفرمایید. تا همکاران ما در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

ارور های ماشین ظرفشویی دوو

امروزه ماشین های ظرفشویی جدید دوو دارای نمایشگرهایی هستند که کار تکنسین ها را برای رفع عیب راحت کرده اند، در ادامه تمامی خطاهای رایج در این دستگاه را بیان می کنیم. ارور ها در مدل هایی از ماشین ظرفشویی دوو که سری sms و sgs هستند؛ مثل یک کد دیجیتالی ظاهر می شود.

دقت کنید که تنها دانستن معنی ارور برای برطرف کردن ایراد آن کافی نیست. زیرا ارور نمی تواند مشخص کند به طور دقیق ایراد از کدام نقطه می باشد. این کار نیاز به متخصص تعمیر ماشین ظرفشویی دوو دارد. لیست زیر تنها سطح آگاهی شما را در این زمینه بالا می برد و کمکی برای خودکفایی در امر تعمیر نمی باشد.

 

ارور ظرفشویی دوو

ارورهای ماشین ظرفشویی دوو

  • E24 یا F24: تخلیه آب به درستی انجام نمی شود
  • E25 یا F25: پمپ تخلیه معیوب است
  • E26 یا F26: مشکل در عملکرد صحیح سوئیچ تنظیم آب
  • E27 یا F27: نوسانات برق ورودی
  • E28 یا F28: مشکل درعملکرد سنسور کثیفی آب
  • A یا B: بروز نشتی - سرریز شدن آب
  • C: ایراد در عملکرد جت واش
  • D: خرابی برد الکترونیک - جت واش
  • E: مشکل در عملکرد موتور مقسم
  • F: زیاد بودن زمان آبگیری
  • G: خرابی ببرد الکترونیک - موتور مقسم
  • H: آب گرم نمی شود
  • K: آب گرم نمی شود
  • O: مشکل در عملکرد سنسور فشار

 

 

ارورهای ماشین ظرفشویی دوو

  • E13 یا F13: دمای آب ورودی بیش از حد بالا می باشد ( بیش از 75 درجه )
  • E14 یا F14: مشکل در عملکرد سنسور آبشمار
  • E15 یا F15: وجود نشتی آب در کف ماشین ظرفشویی
  • E16 یا F16: آبگیری بیش از اندازه
  • E17 یا F17: آبگیری بیش از اندازه
  • E18 یا F18: کم بودن سطح آب - بررسی آکواستاپ و آبشمار
  • E19 یا F19: مشکل در محفظه ی قرص
  • E20 یا F20: وجود اتصال کوتاه  یا قطعی در سیم کشی
  • E21 یا F21: مشکل در تخلیه آب
  • E22 یا F22: عدم چرخش پروانه ها - مشکل در پمپ تخلیه
  • E23 یا F23: مشکل در پمپ تخلیه

 

 

ارورهای ماشین ظرفشویی دوو

  • E01 یا F01 : وجود مشکل در عملکرد صحیح هیتر
  • E02 یا F02: آب به درستی داغ نمی شود - سنسور حرارتی
  • E03 یا F03: خرابی راه انداز هیتر - برد الکترونیک
  • E04 یا F04: سنسور کنترل فشار عمل نمی کند
  • E05 یا F05: آبگیری بیش از حد
  • E06 یا F06: مشکل در عملکرد سنسور کثیفی
  • E07 یا F07: مشکل در عملکرد فن خشک کن
  • E08 یا F08: آبگیری کم است و جت پمپ و هیتر راه اندازی نمی شوند
  • E09 یا F09: مشکل در عملکرد هیت پمپ
  • E10 یا F10: از کار افتادن هیت پمپ
  • E11 یا F11: ایراد در سنسور حرارتی یا سیم کشی مرتبط به آن
  • E12 یا F12: مشکل در عملکرد هیتر به دلیل جمع شدن رسوبات

 

 

رفع ارور ماشین ظرفشویی دوو

ارور های ماشین ظرفشویی دوودر برخی موارد ساده بوده و خودتان می توانید با یک بررسی سطحی و ساده رفع کنید. اما بهتر است قبل از هر اقدامی جهت مشاوره برای تعمیر ظرفشویی دووبا دوو سرویس تماس حاصل نمایید و طبق مشاوره های تعمیرکاران ما قدم بردارید تا مشکلات بیشتر و گاها جبران ناپذیری رقم نخورد.

نکات مهم در استفاده و نگهداری صحیح از ماشین ظرفشویی دوو

 

به ماشین ظرفشویی خود توجه کنید و با استفاده و نگهداری درست، عمر مفید آن را افزایش دهید؛ تا در آینده کمتر مجبور به تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو خود شوید.

  • از پر کردن دستگاه بیش از ظرفیت آن خودداری نمایید.
  • تنظیم برنامه ی شستشو حتما متناسب با ظروف انتخاب شود.
  • از شوینده های مرغوب و متناسب با ظروف استفاده شود.
  • در صورت مشاهده ی پوسیدگی، خرابی لاستیک و چفت درب حتما جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با پایکار سرویس تماس بگیرید.
  • به صورت دوره ای اقدام به تعویض فیلتر نمایید.
  • در صورت مشاهده ی آبریزی یا نشتی، هر چند کوچک، آن را جدی بگیرید.
  • ظروف را از باقیمانده های غذا پاک کنید تا منجر به انسداد در پمپ و شلنگ های خروجی نشود.
  • از نمک مرغوب و مناسب استفاده نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در تهران

 

دوو سرویس، فعال در زمینه ی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در تهران، به دلیل دارا بودن سابقه ی درخشان و طولانی مدت در امر خدمت رسانی به مشتریان عزیز توانسته است طی این سال ها، تعهد کاری و صداقت خود را در زمینه ی سرویس و تعمیر لوازم خانگی دوو به اثبات برساند. این تعمیرگاه با توجه به تجربه ی بلند مدت پتانسیل تعمیر هر نوع مشکل ایجاد شده در انواع مدل های لوازم خانگی دوو را دارا می باشد.

تعمیرگاه لوازم خانگی دوو با همکاری یک تیم متخصص و مجرب از تعمیرکاران توانمند و حاذق؛ به همراه برگزاری دوره هایی متعدد با مضمون فراگیری فناوری های بکار رفته در دستگاه های نسل جدید، توانسته است به بالاترین سطح دانش فنی و مهارت دست یابد. تعمیر کاران ما در ابتدای امر سعی بر تعمیر ظرفشویی دوو دارند. اما زمانی که مشکل با تعمیر قطعه قابل حل نباشد؛ ناچار به تعویض قطعه می باشند. قطعات جایگزین شده از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و با مقرون به صرفه ترین هزینه، کیفیت عملکرد را به خانه ی شما باز می گردانیم. لازم به ذکر است؛ تمامی خدمات تعمیرات و قطعات مشمول ۱۸۰ روز گارانتی کتبی می باشد.

خبر خوش برای مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی دوو این است که در هر نقطه از استان تهران و کرج که باشید، می توانید در کوتاه ترین زمان از خدمات این تعمیرگاه بهره مند شوید. زیرا که دوو سرویس در تهران و کرج شعبه های متعددی ایجاد کرده است. در هر نقطه از شمال تهران، جنوب تهران، غرب تهران و شرق تهران و حتی کرج که باشید، تنها با یک تماس تلفنی بعد از ثبت درخواست، تعمیرکار ماشین ظرفشویی را به محل مورد نظر شما اعزام می نماییم. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *